út17092019

Poslední aktualizace31.01.2019 (12:30)

Back Jste zde: Úvod Event Event Arena 2015

Event Arena 2015

I když pod pojmem event nebo firemní akce se "ukrývá" celá škála akcí, často slyšíme že „Event je mejdan“. Proč tedy utratit z marketingového rozpočtu peníze na „mejdan“, když je možné je utratit za pěkný billboard nebo líbivou reklamu v novinách? V marketingovém mixu je samozřejmě potřeba myslet na všechny typy BTL a ATL aktivit, ale EVENT je o emoci a o osobním setkání s cílovou skupinou. To je výhoda, kterou jiná reklamní aktivita těžko přinese a kolikrát dobře udělaný „mejdan“ udělá víc práce, než kampaň vedená klasickou metodou…

Proč pořádat eventy s agenturou?

Vnímáme pořádání eventů jako jakoukoliv jinou službu. Pokud máte pocit, že už Vám přerůstají vlasy, můžete si je ostříhat sami, dojít k nejbližšímu holiči na roh anebo zajít do značkového kadeřnictví. Stejné je to u organizování eventů. Skutečně mnoho firemních akcí eventů si firmy pořádají sami a je to v pořádku. Co agentura nabízí, je že dokáže na základě svého know-how přesněji, nezatíženě definovat cíl eventu, lépe vybrat správný typ, poskytne prověřené dodavatele a ručí za výsledek akce. Toto vše Vám šetří drahý čas. Agentura také může změřit změřitelné parametry, na co klienti často zapomínají.

Proč pořádat eventy s EVENT ARENOU?

Na trhu je jistě kvalitní konkurence, přesto jsme přesvědčeni, že jsme se nestali přední eventovou agenturou náhodou. Čím se můžeme chlubit?

  • zkušenosti od roku 2000
  • klienti se k nám vracejí
  • výborné doložitelné reference
  • úspěšná realizace stovek akcí
  • Naše motto: „S chutí do akcí“ je na nás vidět. Svoji práci máme rádi.

Co umíme

Podpora vztahů se zaměstnanci

  • Společenské akce a eventy
  • Interní konference
  • Incentivní programy
  • Teambuildingy

Podpora vztahů se zákazníky

  • Společenské akce a eventy
  • Incentivní a věrnostní programy

Podpora značky a produktu

  • Semináře, produktová školení
  • Sponzoring
  • PR aktivity

Podpora prodeje

  • Prezentace produktů
  • Roadshow
  • Ochutnávky
  • PR aktivity


Podpora vztahů se zaměstnanci
Aktivity, které budují dobré vztahy se zaměstnanci, patří do tzv. interní komunikace. Jedná se o komunikaci, která prostřednictvím různých kanálů motivuje zaměstnance a podporuje jejich loajalitu. Společnostem, které se o své lidi starají a hýčkají si je, jsou odměnou výkonní a spokojení zaměstnanci.

Společenské akce a eventy
Společenské akce a eventy pro zaměstnance mívají podobu vánočního večírku, firemních party, plesů, dětských dnů či family víkendů.

Proč dělat společenské akce a eventy pro zaměstnance?
Tyto akce slouží zpravidla jako poděkování zaměstnancům za jejich celoroční práci a mají je motivovat k dalším výkonům.

V čem Vám může pomoci Event Arena?

S ohledem na počet, zařazení zaměstnanců a firemní kulturu, vybereme vhodný typ společenské akce, připravíme kompletní program a scénář, navrhneme vhodný prostor, zajistíme akci po technické a personální stránce. Následně akci vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

Interní konference

Většina z nás si umí představit, co je to konference. Řady stolů, řady židlí, předsednický stůl, obrazovky všude kolem. Skutečně většinou nejde o kreativitu, ale o perfektní fungování celé akce, i když je možné odborný program zpestřit kreativním přístupem. Interní konference se pořádají pouze pro zaměstnance.

Proč dělat interní konference?
Interní konference slouží vedení společnosti jako komunikační kanál, prostřednictvím kterého sdělují svým zaměstnancům zásadní informace. Na takovéto konferenci se zpravidla shrnuje a vyhodnocuje uplynulé období, předkládá roční strategie či se představují zásadní kroky, které se týkají všech lidí ve firmě.

V čem Vám může pomoci Event Arena?
Připravíme předkonferenční servis, rozešleme pozvánky, zajistíme technické zázemí, kompletní dopravní služby, cateringové služby, tlumočnický servis, hostesky, welcome desk, registraci, doplňkový kulturní program. Ve spolupráci s vedením společnosti zformulujeme interní sdělení a postaráme se o jeho doručení zaměstnancům. A to nejen prostřednictvím konference, ale i dalších kanálů, jako je interní časopis, intranet či nástěnky. Následně akci vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

Incentivní programy

Byť definice je vnímána rozostřeně, mělo by se jednat především o motivační akce, které podporují loajalitu zaměstnanců. Aby byl efekt motivace co nejvyšší, pořádají se většinou v zahraničí. Často, i když ne výhradně, bývají kombinované s pracovním nebo odborným programem. Programy jsou vícedenní, obvykle 4-6 denní, pokud se nejedná o exotickou destinaci.

Proč dělat incentivní programy
Incentivní programy jsou finančně náročné, ale míra zážitků a emocí je vysoká, proto jsou u zaměstnanců oblíbené a velmi efektivní. Často bývají udělovány za odměnu.

V čem Vám může pomoci Event Arena?
S ohledem na tým zaměstnanců vybereme destinaci, připravíme vhodný program, zajistíme akci po technické a personální stránce. Následně akci vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

Teambuildingy

Mnoho lidí děsí představa, že v rámci teambuildingu budou viset hlavou dolů v deseti metrové výšce nebo že půjdou tři dny pěšky přes les. Společným prvkem všech teambuildingů je poskytnout týmu společný zážitek. Čím je intenzivnější, tím je silnější. Ovšem i odpolední aktivity na louce sto metrů od hotelu mohou splnit svůj účel. Podle analýzy stávající situace a stanovení cílů teambuildingu jsou vybrány vhodné aktivity, ať se již jedná o "icebreakers", vysoká lana, týmové strategické hry apod.

Proč dělat teambuilding?
Je to jedinečný nástroj, který má firma k dispozici, když chce upevnit mezilidské vztahy v kolektivu, "zmapovat" vazby mezi členy týmu nebo vyřešit aktuální komunikační krizi.

V čem Vám může pomoci Event Arena?

S ohledem na účastníky a očekávaný cíl akce zvolíme správný typ teambuildingu, připravíme kompletní program a scénář. Vybereme vhodnou lokalitu a zajistíme akci po technické a personální stránce. Následně akci vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

 

Event Arena organizovala pro Komerční banku sérii novoročních setkání s obchodními partnery


Eventová agentura Event Arena organizovala pro společnost Komerční banka sérii novoročních setkání s obchodními partnery v Praze, Brně, Ostravě a Bratislavě. Jednalo se o akce, která se konaly začátkem letošního roku. Cílem eventu bylo potkat se s významnými obchodními partnery, poděkovat jim za celoroční spolupráci a neformálně se s nimi pobavit. Každá z akcí měla své téma jako např. Glamour Night, Dolce Vita, apod. Tým Event Areny vymyslel koncept všech eventů a měl na starosti veškeré přípravy i samotné realizace všech čtyř akcí.

Jedno z novoročních setkání se konalo v Bratislavě v restauraci UFO s podtitulem Glamour night. Tento unikátní prostor se nachází na mostě SNP a nabízí svým návštěvníkům jedinečný výhled na celé město z výšky 95 metrů. Akce se zúčastnilo na 150 hostů. Program byl zcela neformální, večer zpestřila svým pěveckým vystoupením zpěvačka Katarina Knechtová.

Přítomní hosté měli možnost ochutnat vyhlášení pokrmy šéfkuchaře Petera Kisse a další delikatesy v podobě živých květů či pálenek. Součástí párty byl doprovodný program, který byl připraven též pod taktovkou Event Areny. V rámci něj mohli hosté sledovat originální stínohru či vyslechnout si výklad hvězdáře a pozorovat noční bratislavskou oblohu speciálními dalekohledy. Své triky a kouzla předvedl zájemcům mikromág Peter Šesták.

Další setkání se konala v obdobném duchu také v Praze (Muzeum Grévin), Brně (restaurace Borgo Agnese) a Ostravě (Svět Techniky). I zde měli hosté možnost ochutnat vybrané lahůdky, ať už v podobě kulinářských specialit či nejrůznějších typů drinků jako jsou rumy, koňaky a sekty.


Kontakt
EVENT ARENA s.r.o.
Havlíčkovo nám. 2/189
130 00, Praha 3

tel:+420-284 019 180

fax:+420-284 019 185

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

IČO: 26177668
DIČ: CZ26177668