po24062019

Poslední aktualizace31.01.2019 (12:30)

Back Jste zde: Úvod Event Event pro Metlife Česká republika

Event pro Metlife Česká republika

Značka je jméno, pojem, znak, design, symbol, nebo libovolná kombinace těchto prvků. Marketingová podpora značky, vytváří dlouhodobé a konkurenceschopné strategie produktu, shromažďuje data o výsledcích produktů, postojích zákazníků i dealerů a nových problémech a příležitostech. Řadíme sem semináře, produktová školení, sponzoring či PR aktivity.


Semináře, produktová školení

Seminář je určitá forma školení, při které se účastníci aktivně zapojují a podílejí se na výuce. Aktivní účast pomáhá rozvíjet samostatnou práci a myšlení. Produktová školení zase poskytují účastníkům komplexní informace o daném výrobku či službě.

Proč dělat semináře a produktová školení?
Obě tyto aktivity pomáhají rozvíjet kreativní myšlení, prezentační schopnosti a obchodní dovednosti.

V čem Vám může pomoci Event Arena?
S ohledem na účastníky a cíle semináře či produktového školení doporučíme správné lektory, připravíme program a scénář. Vybereme vhodné prostory a zajistíme akci po technické stránce. Následně akci vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

Sponzoring

Sponzoring představuje podporu (obvykle) neziskové organizace, osoby či organizace prostřednictvím finančního či materiálního daru. Pro sponzora má, z marketingového hlediska, přínos především v jeho zviditelnění.

Proč dělat sponzoring?

Hlavním cílem sponzoringu je budování povědomí o značce u specifické cílové skupiny a zvýšení image značky, a to na základě jejího spojení se sponzorovanou událostí.

V čem Vám může pomoci Event Arena?

Pomůžeme Vám vybrat vhodnou událost či akci, která se ztotožňuje s Vaším předmětem podnikání, cíly a firemními hodnotami. Zároveň Vám zajistíme doprovodné aktivity spojené se sponzorstvím dané akce. Následně vyhodnotíme přínosy sponzoringu a výsledky předáme společnosti.

PR aktivity

Public relations je řízený proces komunikace, který slouží k budování dobrého jména (image) společnosti, k ovlivňování názorů a chování lidí. Prostřednictvím zajímavého sdělení oslovuje cílové skupiny jako je veřejnost, zaměstnanci či zákazníci.

Proč dělat PR aktivity v rámci podpory značky a produktu?
Pomocí tzv. produktového PR lze cíleně, prostřednictvím médií, propagovat výrobky či služby dané společnosti. Tímto způsobem se informace o produktech dostávají důvěryhodným způsobem k zákazníkovi, budují v něm věrnost k daným produktům a tím podporují jejich prodej.

V čem Vám může pomoci Event Arena?
Specifikujeme Vaše cíle, navrhneme Vám koncept kampaně a doporučíme Vám vhodné PR aktivity, které podpoří prodej Vašich výrobků a služeb. Navrhneme vhodná témata ke komunikaci a média, jejichž prostřednictvím dostaneme sdělení k cílové skupině. Následně kampaň vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

 

Naše know-how

Advee robot
Sympatický mobilní reklamní robot. Netradiční nástroj pro multimediální prezentaci, která zaujme nejen svým vzhledem.

Air screen
Skládá se z nafukovacího PVC rámu, na kterém je napnuta profesionální projekční plocha či banner. Je nepromokavý a dá se postavit v řádu desítek minut. Ideální jako letní kino na akci.

BossaBall
Nový, neokoukaný a atraktivní míčový sport.

Bumber Ball
Novinka pro všemožné indoorové a outdoorové aktivity.

Dreamoc
Unikátní 3D displej, který představuje inovativní a atraktivní formu vizuální prezentace produktu.

 

Event Arena organizovala konferenci pro společnost Metlife Česká republika


Eventová agentura Event Arena realizovala pro firmu Metlife Česká republika výroční konferenci pro zaměstnance společnosti. Jedná se o každoroční setkání, jehož cílem je zhodnocení uplynulého období a představení plánů na další rok. Současně slouží konference jako místo pro setkání všech kolegů a zároveň je zde i prostor pro neformální zábavu, jako poděkování za celoroční práci.


Akce se konala 6. března 2015 a zúčastnilo se jí na 500 hostů z celé České republiky. Event Arena měla na starosti kompletní zajištění akce, od vymyšlení konceptu, programu až po samotnou realizaci na místě a závěrečného vyhodnocení.

Konference nesla podtitul V Rytmu Metlife a skládala se ze dvou částí, a to formální pracovní a neformální zábavní. Celý program probíhal v hotelu Pyramida v Praze. Pracovní část se sestavovala z několika bloků prezentací jednotlivých zástupců společnosti z různých oddělení.

Speciálním hostem této části byl český hokejový kouč Marián Jelínek, který vystoupil se svou prezentací na téma motivace a koučink. Součástí konference bylo udělování cen nejlepším pracovníkům za jejich celoroční práci.

Zlatým hřebem večera bylo vystoupení zpěváka Miro Žbirky s kapelou. Téma „V rytmu“ se však prolínalo i dalším programem. Hosté si mohli vychutnat kromě koncertu také diskotéku s DJ Leošem Marešem, který byl zároveň hlavním moderátorem celé konference. Nechyběl ani fotokoutek s vtipnými rekvizitami a samozřejmě výborné pohoštění formou rautu.

Kdo nás má rád


Kontakt
EVENT ARENA s.r.o.
Havlíčkovo nám. 2/189
130 00, Praha 3

tel:+420-284 019 180

fax:+420-284 019 185

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

IČO: 26177668
DIČ: CZ26177668