23082019

Poslední aktualizace31.01.2019 (12:30)

Back Jste zde: Úvod Event Podpora prodeje ARENA

Podpora prodeje ARENA


Podpora prodeje

Suchá definice říká, že Podpora prodeje (Sales Promotion) je nepřímým komunikačním nástrojem, který má pomoci zvýšit poptávku po produktu nebo službě, získat nového zákazníka či si udržet stálého klienta. Podpora prodeje působí na konečného spotřebitele, a to velmi intenzivně a v krátkém časovém horizontu. Patří sem široká škála aktivit jako např. prezentace produktů, roadshow, ochutnávky, ale i PR aktivity. Tyto aktivity se navzájem prolínají a mohou se kombinovat.

 

 

Prezentace produktů

 

Jedná se o představení výrobků společnosti stávajícím i potenciálním zákazníkům, upoutání jejich pozornosti, vyzdvižení kladů produktu a jeho srovnání s konkurencí.

Proč prezentovat své produkty?

Správně zvolená a zorganizovaná prezentace vede k většímu povědomí o výrobku (značce) u cílové skupiny. Výsledkem je zvýšení objemu prodeje a budování loajality zákazníka k produktu.

V čem Vám může pomoci EVENT ARENA?

Navrhneme Vám koncept a připravíme proces prezentace produktu, specifikujeme Vaše cíle a cílovou skupinu. Kompletně vyhodnotíme úspěšnost představení produktu a výsledky předáme společnosti.

 

Roadshow

 

Je účinným komunikačním nástrojem, který umožňuje oslovit širokou skupinu lidí na různých místech.

Proč dělat roadshow?

Prostřednictvím osobní prezentace lze účinně a plošně prezentovat cílové skupině produkty nebo služby. Výsledkem je zvýšení objemu prodeje a budování loajality zákazníka.

V čem Vám může pomoci Event Arena?

Navrhneme Vám koncept a připravíme proces a celkovou logistiku roadshow, specifikujeme Vaše cíle a cílovou skupinu. Kompletně vyhodnotíme její úspěšnost a výsledky předáme společnosti

Ochutnávky

Patří mezi oblíbené nástroje podpory prodeje, které jsou koncovým zákazníkem velmi kladně přijímány. V praxi jdou často ruku v ruce s prezentací produktu nebo mohou být součástí roadshow.

Proč dělat ochutnávky?

Pomocí základních lidských smyslů, kde dominuje chuť, si může spotřebitel výrobek sám vyzkoušet/ochutnat. To výrazně ovlivňuje jeho další rozhodování při nákupu.

V čem Vám může pomoci Event Arena?

Specifikujeme Vaše cíle a cílovou skupinu a doporučíme Vám kdy a kde ochutnávky realizovat. Navrhneme Vám koncept a připravíme kompletní proces ochutnávek. Následně akci vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

PR aktivity

Public relations je řízený proces komunikace, který slouží k budování dobrého jména (image) společnosti, k ovlivňování názorů a chování lidí. Prostřednictvím určitého sdělení oslovuje cílové skupiny jako je veřejnost, zaměstnanci či zákazníci.

Proč dělat PR aktivity v rámci Podpory prodeje?

Pomocí tzv. produktového PR lze cíleně, prostřednictvím médií, propagovat výrobky či služby dané společnosti. Tímto způsobem se informace o produktech dostávají důvěryhodným způsobem k zákazníkovi, budují v něm věrnost k daným produktům a tím podporují jejich prodej.

V čem Vám může pomoci Event Arena?

Specifikujeme Vaše cíle, navrhneme Vám koncept kampaně a doporučíme Vám vhodné PR aktivity, které podpoří prodej Vašich výrobků a služeb. Navrhneme vhodná témata ke komunikaci a média, jejichž prostřednictvím dostaneme sdělení k cílové skupině. Následně kampaň vyhodnotíme a výsledky předáme společnosti.

Event Arena organizovala výroční konferenci pro společnost Partners

ev4.jpg

Eventová agentura Event Arena realizovala pro firmu Partners výroční konferenci. Jedná se o každoroční setkání, jehož cílem je zhodnocení uplynulého období a představení obchodního plánu na další rok. Současně slouží konference jako místo pro setkání všech zaměstnanců a zároveň je zde i prostor pro neformální zábavu, jako poděkování za celoroční práci.


event4.jpg

Akce se konala 5. března 2015 a zúčastnilo se jí na 500 hostů z celé České republiky. Event Arena měla na starosti kompletní zajištění akce, od vymyšlení konceptu, programu až po samotnou realizaci na místě a závěrečného vyhodnocení.   

 

Konference se skládala ze dvou částí, a to formální pracovní a neformální zábavní. Akce probíhala v Richard Adam Gallery v Brně a sestavovala se z několika bloků prezentací jednotlivých oddělení firmy Partners. Součástí pracovní části bylo také vyhlašování a oceňování nejlepších pracovníků společnosti. Koncept celé konference se nesl v duchu PartnerShip.

eve4.jpg

Spojení představovalo slovní hříčku spojující slovo partnerství a loď. To mělo hostům evokovat fungování společnosti. Tedy plavbu na klidném, avšak občas i na rozbouřeném moři. Prostředí konání eventu bylo dekorováno v námořnickém stylu. Na scéně se tak objevil např. maják, provazy, lodní uzly, plachty či záchranné kruhy.


evedub.jpg

 

Večer vystoupila skupina G-Point Hunters a v pozdějších hodinách dále hrála, k poslechu i k tanci, DJ Lucca. Celým programem konference provázeli moderátoři Lucie Šilhánová a Tomáš Měcháček.  Hosté se mohli vyřádit ve speciálně navrženém foto koutku, který nabízel různé lodní a námořnické rekvizity.  V průběhu večera byl pro hosty připraven slavnostní raut.

IMG_8213 (9).jpg

Naše know-how


Refinery Gallery

Refinery Gallery je multifunkční prostor v Bratislavě, který je dostatečně univerzální pro pořádání nejrůznějších akcí. Je oblíbeným místem pro konání festivalů, koncertů, konferencí, ale i různých prezentací či veletrhů pro širokou veřejnost. K dispozici jsou i venkovní prostory, stejně tak i terasa, která, zejména v nočních hodinách nabízí impozantní výhled na rafinérii Slovnaft.


Pivovar Dalešice

Legendární pivovar filmových Postřižin, pivovar Dalešice, se nachází nedaleko Třebíče. V jeho prostorách se nachází hotel, restaurace a muzeum. Pivovar nabízí zázemí pro konání nejrůznějších firemních, kulturních a soukromých akcí.


Kongres Hotel Jezerka

Kongres hotel Jezerka se nachází v CHKO Železné hory u Sečské přehrady. Hotelová kapacita činí 230 lůžek. Součástí hotelu jsou také restaurace, vinárny, kongresový sál a několik salonků. Pro sportovní vyžití hotel disponuje vnitřním i venkovním bazénem a moderním spa a wellness centrem.

Hotel Thermal

Moderní čtyřhvězdičkový hotel, který je umístěn v samém srdci Karlových Varů. Leží na okraji lázeňské zóny, nedaleko sadů Antonína Dvořáka a kolonád s léčivými prameny. Hotel disponuje rozsáhlými konferenčními prostory a samozřejmě nádherným wellness centrem.


Hotel Tereziánský dvůr

Hotel Tereziánský dvůr Hradec Králové je jedním z nejmodernějších čtyřhvězdičkových hotelů v České republice. Jedná se o designový konferenční hotel, který sídlí v centru města. Služby hotelu ocení nejenom náročná kongresová klientela, ale i turisté a rodiny s dětmi.

Hotel NH Olomouc Congress

Hotel se nachází jen 10 minut chůze od historického centra města a vyznačuje se moderní a stylovou atmosférou, což z něj činí jedinečnou stavbu v rámci České republiky. Hostům nabízí ubytování v 137 pokojích. Hotel navíc disponuje velkým počtem konferenčních místností a je propojen se sportovním centrem. Představuje tak dokonalé místo pro jakýkoliv druh jednání nebo pro sportovní či incentivní akce.

Srdečně vás zveme, jaho hlavní partner, na konferenci Packet1 - Nové technologie a site specific instalace v propagaci. Akce se uskuteční 28. května v prostoru Ex Post. Jedním z témat bude i přednáška Jak nové technologie a interaktivní design pomáhají eventům. Na tyto otázky, a mnohé další, odpoví přední experti na event marketing z Berlína.

 Více informací o akci naleznete zde: http://www.expost.space/event/packet01/

 

PACKET 1 — NOVÉ TECHNOLOGIE A SITE SPECIFIC INSTALACE V PROPAGACI

Jak nové technologie a interaktivní design pomáhají eventům? Na to i mnohé další odpoví experti nejen z Berlína. První plánovanou kulturní událostí prostoru Ex Post je seminář Packet 1, zahajovací díl řady seminářů, workshopů a přednášek zaměřených na témata týkající se nových řemesel.


Packet 1 — představí proces příprav komplexních projektů jako jsou interaktivní, světelné a kinetické instalace pro propagaci. Od trvalých site specific instalací pro architekturu, až po trendy ve výstavnictví a eventech. Za podpory hlavního partnera se nám podařilo sezvat světové špičky oboru, kteké představí nejen konkrétní výsledky své práce, ale pokusí se posluchače obeznámit s trendy, které dozajista neminou ani náš trh.

Program je sestaven tak aby obohatil i pokročilejší posluchače. V Ex Post se klade důraz na praktickou stránku věci, a proto organizátoři oslovili především ty kolegy, kteří působí ve vývoji a produkci.


Pořádá a moderuje

Prokop Bartoníček — je výtvarník pohybující se na pomezí umění a technologie. Studoval na berlínksé UdK a pražské UMPRUM. V showroom 22PRESENTS několikrát představil berlínskou experimentalní scénu. Spoluzaložil studio pebe/lab a nyní startuje kulturní prostor Ex Post.

 

KONTAKTY

EVENT ARENA s.r.o.

Havlíčkovo nám. 2/189

130 00, Praha 3

tel:+420-284 019 180

fax:+420-284 019 185

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.