čt17102019

Poslední aktualizace07.10.2019 (11:27)

Back Jste zde: Úvod Event Launche produktů

Launche produktů

Organizace eventové akce pro novináře za účelem představení nového elektromobilu e-NV200 v prostorách dealerství Autobond v Praze na Vysočanech. Eventu se zúčastnilo 50 novinářů.


Nissan představil sedmimístnou verzi elektrické dodávky Nissan e-NV200 právě před týdnem. Do prodeje půjde během července letošního roku. Půjde o světově první skutečně sedmimístné MPV.
Tesla Model S je totiž sedmimístná pouze "napůl", když na zadní otočené sedačky v kufru lze posadit pouze děti. Kromě sedmimístné verze elektromobilu Nissan e-NV200 se u tohoto vozu konečně dočkáme také plně vybavené verze Evalia.

 

Sedmimístná verze začíná v Británii na ceně £19 895 (v přepočtu 751 000 Kč, ovšem zahrnuta je i vládní dotace £5000) pokud si pronajmete baterii, případně za cenu £23 400 (884 000 Kč) pokud si auto koupíte "komplet".
Auto bylo uvedeno na trh minulý rok a podle Nissanu je poptávka obrovská. Ostatně, i sedmimístná verze je odpovědí na poptávku zákazníků. Vůz využívá stejného typu elektrického pohonu jako nejprodávanější elektromobil na světě, Nissan Leaf.

 

Event Arena organizovala Summer Roadshow pro značku Lays

Agentura Event Arena zajišťovala pro značku chipsů Lays, společnosti PepsiCo, letní roadshow. Akce probíhala na vybraných hudebních festivalech v České republice a na Slovensku. Zájemci mohli navštívit Lays Summer Park od června do září. Akce zavítala v průběhu léta například na festivaly jako je Rock for People, Master of Rock nebo Pome Rudava.

 

Cílem roadshow bylo podpořit image značky, prodej a upevnit její postavení na trhu, a to zejména u mladé generace. Event Arena měla na starosti kompletní vymyšlení konceptu, programu, včetně organizace na místě až po následné vyhodnocení.

 

Jednotlivé zastávky roadshow byly koncipovány do areálů festivalů. Značka Lays zde měla postavenou relax zonu, kde byly nachystány fat boye, houpací sítě a slunečníky. Zde si mohli návštěvníci festivalu odpočinout a vychutnat si pohodovou atmosféru a okusit různé druhy produktů Lays. Kromě této chillout zony byly připraveny pro zájemce netradiční a zábavné soutěže o ceny.


Oblíbenou kratochvílí se stal například speciální "prako-surf", pomocí kterého si mohli soutěžící vystřelit chipsy nebo běh v ploutvích a potápěčských brýlích na čas. Hlavní každodenní výhrou byl brandovaný longboard. Letní atmosféru obstarával DJ N'zym.

 

Peugeot Emotion Day 2013

Peugeot Česká republika ve spolupráci se svou sítí autorizovaných koncesionářů pořádala od 3. května do 30. června akci nazvanou Peugeot Emotion Day 2013 spojenou s testováním vozů a „hi-tech“ aktivitami. Flotila vozů určená pro testování i statickou expozici navštívila 26 českých a moravských měst. Účastníci akce mohli využít také cenového zvýhodnění na vozy s HDi motory a výhodnou nabídku financování.
Dnes již tradiční koncept „Road Show“ použila společnost Peugeot ČR poprvé už v roce 2009. „Peugeot Emotion Day 2013“ přichází však se zcela novou koncepcí. Návštěvníci si vyzkoušeli ty nejexkluzivnější a neoriginálnější vozy modelové řady a podobně mimořádný bude i doprovodný program.

 

Klasická modelová řada Peugeot, která se na prodejních výsledcích podílí naprosto zásadní měrou, samozřejmě na akci nechyběla.. Ovšem tentokrát v podobě statické expozice. Role testovacích vozů se ujaly vozy zcela ojedinělé, ať už designem, výbavou či technologiemi.

 

„Cílem akce bylo posílit image značky Peugeot v České republice a zpřístupnit veřejnosti vozy, se kterými se naši potenciální zákazníci mají příležitost setkat jen málokdy. A přitom jsou to vozy, na které můžeme být opravdu hrdi, jako například první dieselový hybrid na světě – 3008 HYbrid4, nositel ceny „Best Design“ - RCZ, nejprodávanější elektromobil v ČR - iOn, aj.“, prohlásil prodejní ředitel Peugeot ČR Marco Venturini.


Návštěvníci Peugeot Emotion Day 2013 mohli také otestovat také hi-tech atrakce jako např. virtuální „sprejování“ aut nebo Auto Joystick, což je počítačová hra, ve které ovladač herní konzole nahradí skutečný Peugeot 208. Dalšími lákadly byli např. akční nabídka „HDi za cenu benzínu“ a výhodné financování speciálně pro účastníky testování, či soutěže o řadu cen jako např. letenky do Paříže, herní konzole, fotoaparát, aj.
Akce Peugeot Emotion Day 2013 odstartovala v pátek 3. května 2013 ve 12 hodin v Praze na Zličíně, v sobotu se flotila přesunula na Prahu 10 a v následujících dnech zavítala do dalších 25 měst po celé České republice. Zakončena byla po takřka dvouměsíčním putování poslední červnový den v Karlových Varech.

 

Prima znovu vyráží na zpravodajskou roadshow do regionů

Od května začne do českých a moravských měst o víkendech znovu vyrážet zpravodajský kamion televize Prima. Unikátní mobilní zpravodajské studio od května do srpna zavítá do celkem 15 měst, ze kterých živě odvysílá svou hlavní zpravodajskou relaci, Zprávy FTV Prima. První zastávkou budou Pardubice.

 

Po loňském úspěchu zpravodajské roadshowPrima jede za vámi navazuje televize Prima v letošním roce dalšími 15 českými a moravskými městy. Kromě živého vysílání Zpráv FTV se mohou diváci přímo na místě setkat se svými oblíbenými hvězdami z televizní obrazovky nebo se pobavit na odpoledním doprovodném programu, který začíná každou sobotu od 15 hodin. Vystoupí například Ewa Farna s kapelou, skupiny Maxim Turbulenc, Queenie, Taxmeni nebo známí muzikáloví zpěváci. Zájemci si mohou přijít pro podpis na tváří zpravodajství i seriálů televize Prima – Všechny moje lásky, Cesty domů nebo Svatby v Benátkách. Odpoledne plné zábavy budou moderovat Karel Voříšek, Lucie Šilhánová nebo Petr Vágner. Ve zpravodajském studiu se budou střídat moderátorské dvojice ve složení Klára Doležalová a Karel Voříšek, Gabriela Kratochvílová a Roman Šebrle a Terezie Kašparovská výjimečně ve dvojici s Pavlem Štruncem, který dočasně zastupuje zraněného Tomáše Hauptvogela.

 

Partnerem roadshow se stala společnost ASEKOL, která na všech zastávkách umístí speciální maketu červeného kontejneru pro sběr vysloužilého elektra. Lidé tak budou moct donést své vyřazené elektrospotřebiče a jednotlivá města spolu budou soutěžit v tom, kolik elektrospotřebičů se vybere. Ten, kdo přinese nejvíce drobného elektra, získá chytrý telefon, odměňovat se bude i nejoriginálnější elektrozařízení. „V době od 2. května do 8. srpna, kdy bude Prima se svým kamionem na cestách, budeme ve všech zúčastněných městech vážit, kolik kilogramů starého elektra lidé do červených kontejnerů a sběrných dvorů donesou. Nejúspěšnější město získá šek na 30 tisíc korun, který může použít na dobročinné účely. Druhé město vyhraje dvacet a třetí pak deset tisíc,“ říká k soutěži mluvčí společnosti ASEKOL Martina Ďaďová.

 

Za každý vysbíraný kilogram elektra, který lidé vytřídí během roadshow Prima jede za vámi přímo na náměstích, pošle ASEKOL navíc deset korun nadačnímu fondu Rovná šance, který pomáhá hendikepovaným nalézt si práci.