čt21112019

Poslední aktualizace31.10.2019 (06:56)

Back Jste zde: Úvod Event Seznam.cz 20.výročí firmy na trhu

Seznam.cz 20.výročí firmy na trhu

Společnost Event Arena byla založena v roce 2000 Kateřinou Horynovou a Norbertem Pýchou. Původní agentura o dvou lidech, kteří věřili svým schopnostem a snům, se postupně rozrůstala a získávala si své zákazníky a místo na trhu. Firma vznikla pod názvem Arena Conference Services a její hlavní činností byla realizace konferencí. Postupem času získávali Norbert s Kateřinou stále více zkušeností a s nimi i poptávek na organizaci jiných druhů eventů, než byly konference. To je v roce 2009 vedlo k přejmenování společnosti na Event Arena, což lépe vystihuje její působení.

 

Do svého portfolia služeb agentura zařadila i organizaci eventů, jako jsou family dny, vánoční večírky, teambuildingy, launche produktů, sales promo aktivity, roadshow či slavnostní VIP eventy apod. Tedy celou arenu eventů. Společnost rostla nejen svým významem, seznamem klientů, ale také počtem zaměstnanců. V současnosti pracuje v Event Areně dvacet stálých zaměstnanců a řada externistů. Za 16 let působení na českém trhu se Event Arena stala jednou z největších eventových agentur a patří mezi špičku ve svém oboru.

Event Arena sídlí v Praze a drtivou většinu akcí organizuje v České republice, případně na Slovensku. Nicméně za svou dlouholetou historii zrealizovala agentura několik eventů také v zahraničí. Za hranicemi firma připravuje zejména incentivní akce pro své české klienty.

INOVACE

Pro každého profesionála v oboru, jakým je Event Marketing, je naprostou samozřejmostí a přímo profesní nutností sledovat trendy a novinky v této oblasti. Tuto strategii vyznávají všichni zaměstnanci Event Areny, kteří jsou neustále několik kroků před svými klienty, a díky tomu jim vždy poskytují perfektní servis. To znamená, že je nezbytné sledovat například nově otevřené či zrenovované prostory, lokace, restaurace či trendy v oblasti gastronomie.

 

V průběhu roku profesionálové z Event Areny pravidelně navštěvují domácí oborové akce jako jsou Event Forum, Trend Event nebo různá eventová či marketingová fora, čímž se jim daří být v úzkém kontaktu s dodavateli a nic jim neunikne.

Není to však jen domácí půda, která je pro lidi z Event Areny zdrojem inspirativních podnětů pro realizaci těch nejlepších akcí. Z hlediska technologických vychytávek čerpá tým kreativců novinky z velké části v zahraničí. V tomto směru si v Event Areně oblíbili některé mezinárodní veletrhy, jichž se pravidelně účastní a kde nasávají inspiraci pro své akce. Mezi ty populární s nezapomenutelnou atmosférou patří třeba EIBTM, Confex nebo Imex.

Výhodou těchto veletrhů je především to, že je zde pohromadě řada novinek a technologií, které si může návštěvník ihned na místě vyzkoušet, osahat si, jak fungují a rovnou získat kontakty na dodavatele.

KOMUNIKACE A ÚSPĚCHY

O kvalitě značky Event Arena nejvíce vypovídají zrealizované akce a spokojenost s odvedenou prací na straně klientů. Za dobu své existence si značka vypracovala stabilní portfolio klientů, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují, případně se k ní zase vrací. Zaměstnance Event  Areny vždy velmi potěší, když se podaří, například v rámci výběrového řízení, přesvědčit klienta, který roky spolupracoval s konkurenční agenturou, aby zakázku svěřil pod křídla této společnosti. Spokojenost klienta po odvedené akci a následné oslovení s příští zakázkou je pro její realizátory z Event Areny tou největší odměnou.

Kateřina Horynová s Norbertem Pýchou jsou nejvíce hrdí na to, že agentura od roku 2000 ušla obrovský kus cesty. Z malé firmy o dvou lidech, jedné kanceláři a tří klientů to dotáhli na dvoupatrovou budovu plnou místností a v nich dvacet stálých zaměstnanců. Každý den do Event Areny chodí poptávky od klientů, firma má své vlastní kreativní oddělení, které je zpracovává a čtyři stabilní produkční týmy, které v podstatě neustále realizují jednu akci za druhou. O tom, že vše skloubit a perfektně zrealizovat, bývá náročné, není pochyb. Ale i díky tomu mohou v Event Areně směle prohlásit, že značka je jedničkou na trhu v oblasti eventů a její lidé vědí, že mají na to si tuto pozici nejen udržet, ale i své služby nadále zlepšovat a zdokonalovat. Ke spokojenosti klientů, i jich samotných.

Dle výše uvedeného jistě nepřekvapí, že se v roce 2015 právě Event Arena stala jedním ze spoluzakladatelů asociace sdružující profesionály v oblasti Event Marketingu a Sales promo, která nese název EMA ČR (Event Marketing Association Czech Republic). Event Arena tak aktivně pomáhá růstu a rozvoji profesionálních standardů v tomto oboru. Jako agentura, která je lídrem na trhu, se snaží nacházet cesty ke spolupráci mezi ostatními členy a zároveň propaguje a reprezentuje Event Marketing před veřejností, médii či subjekty státní správy.

Přestože pro Event Arenu je nejdůležitější spokojenost klientů za odvedenou práci, o kvalitě značky a jejích výsledcích vypovídá i prestižní ocenění Business Superbrands 2016.

SPOLEČENSKY ODPOVĚDNÉ PODNIKÁNÍ (CSR)

Event Arena se každoročně snaží podporovat menší charitativní projekty. Většinou v podobě partnerství již existujících a ověřených akcí, které pomáhají dobré věci. Za jeden takový projekt lze jmenovat podporu nevidomých masérů z firmy Novida, kteří pravidelně každé pondělí dochází do agentury a zpříjemňují odpoledne zaměstnancům Event Areny. Event Arena se tak odvděčuje hned dvakrát, nevidomým masérům i svým zaměstnancům.

ZAJÍMAVOSTI

-  2000 – v tomto roce byla dvěma lidmi, Kateřinou Horynovou a Norbertem Pýchou, založena Event Arena (tehdy ještě po názvem Arena Conference Services)

-  Event Arena má na svém kontě více než 1800 zrealizovaných akcí

-  Péčí agentury prošlo za dobu existence 300 klientů/firem

-  V současné době se o klienty Event Areny stará 20 stálých zaměstnanců

Event Arena organizovala pro Seznam.cz oslavu 20. výročí firmy na trhu

Eventová agentura, Event Arena, organizovala pro společnost Seznam.cz každoroční narozeninovou párty. Tentokrát byla akce o to významnější, neboť se slavilo kulaté výročí, 20 let firmy na trhu. Akce byla určena zaměstnancům a dodavatelům tohoto internetového portálu. Letošní ročník nesl podtitul „V rytmu 20 let“. Tým Event Areny vymyslel koncept celého eventu a měl na starosti veškeré přípravy i samotnou realizaci.  



Akce se konala 19. května 2016 ve Fóru Karlín. Jedná se unikátní prostor, který vyrostl v Pernerově ulici v Praze 8 jako součást projektu Vision Park Karlín. Srdcem celého areálu je pak multifunkční prostor určený pro pořádání kulturních, společenských a odborných akcí všeho druhu. Samotný prostor dodával eventu na výjímečnosti.


Pro návštěvníky akce byla přichystána řada zábavných prvků i atrakcí. Hosté se mohli prohlédnout unikátní výstavu rekvizit „zatavených“ v ledových kvádrech. Jednalo se o historické vybavení kanceláří např. stará klávesnice, TV obrazovka, mapa apod. Další sekcí zábavy bylo „kasino“. Pro hosty byly připraveny různé hazardní hry typu Ruleta, Black Jack, Poker, Kostky, Skořápky nebo Plátýnko.

Slavnostní večer byl zahájen proslovem vedení společnosti. Akci moderovala Hanka Koutná. V průběhu eventu vystoupila řada umělců. Dech beroucí představení si přichystala formace zvaná  Losers Cirque Company. Zlatým hřebem večera byl koncert kapely No Name. Ta stejně jako společnost Seznam.cz slaví letos 20 let na trhu. Nechybělo ani slavnostní krájení narozeninového dortu. Přítomní hosté mohli v průběhu večera ochutnat výborné delikatesy z kuchyně místní cateringové společnosti. Dále byly připraveny netradiční ochutnávky chilli pokrmů a molekulární kuchyně. Narozeninová party je největší akcí roku Seznamu.cz a je koncipována pro 1 500 lidí.  


Autosalon ve Frankfurtu předvedl interaktivní expozice a bombastickou výprav

Letošní, v pořadí už 66. ročník frankfurtského autosalonu IAA Cars proběhl ve druhé polovině září za účasti tisícovky vystavovatelů ze 40 zemí světa. Pro své expozice měli k dispozici 30 tisíc metrů čtverečních, z toho 12 tisíc tvořil venkovní off-road areál. Veřejnost se do areálu dostala až pátý den, první dva dny byly určeny novinářům, třetí a čtvrtý den veletrhu pak cílily na obchodníky. Celkem prošlo frankfurtským výstavištěm téměř milion návštěvníků. Letos prezentovaly automobilky 210 novinek: mezi ty nejzásadnější patřily sedan Alfa Romeo Giulia, sportovní SUV Jaguar F-Pace a první SUV značky Bentley pod názvem Bentayga. Přilákaly i zájemce z Česka, kteří se však nepřijeli podívat ani tak na auta, jako na inovativní eventová řešení.

Bombastičnost, nebo nápad?

Polde Norberta Pýchy, jednatele agentury Event Arena, bylo na frankfurtském autosalonu vidět, že každá značka sází při oslovování zákazníka na jiné zbraně. Někteří zvolili výpravné stage, které ohromovaly návštěvníky svou velikostí a byly dotažené do dokonalosti a vyšperkované do posledního detailu. Jiní se snažili komunikovat s cílovou skupinou prostřednictvím on-line technologií a aplikací, některé automobilky lákaly na drobné, leč o to vymazlenější vychytávky, které zaujaly především nápadem.

 

Kontakt

EVENT ARENA s.r.o.                                              

Havlíčkovo nám. 2/189                                             

130 00, Praha 3          

                                             

tel:+420-284 019 180

fax:+420-284 019 185

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.