čt21112019

Poslední aktualizace31.10.2019 (06:56)

Back Jste zde: Úvod Event Jak dělat eventy v digitální době

Jak dělat eventy v digitální době


 

Even Arena je eventová agentura, jejímž cílem je vytvářet a zajišťovat pro své klienty komplexní služby v oblasti organizace kulturně - společenských aktivit.

Na trhu je jistě kvalitní konkurence, přesto jsme přesvědčeni, že jsme se nestali přední eventovou agenturou náhodou. Čím se můžeme chlubit?

  • zkušenosti od roku 2000

  • klienti se k nám vracejí

  • výborné doložitelné reference

  • úspěšná realizace stovek akcí

  • Naše motto: „S chutí do akcí“ je na nás vidět. Svoji práci máme rádi.

Naše cíle

Naším cílem je i nadále přinášet svým klientům kvalitní a profesionální služby a tak si získávat jejich důvěru, za kterou jsme jim velmi vděční. Zároveň si přejeme, aby byli naši klienti i nadále spokojeni s prací naší eventová agentury a věříme, že budou na naši spolupráci stejně hrdí, tak jak jsme i my.

WAC s.r.o. chce být do budoucna stabilní eventová společnost, která bude přinášet svým klientům nejkvalitnější služby a kreativní nápady. 

Rádi bychom se s Vámi podělili o pár obecných poznatků a rád ze světa eventů. Pokud se nemůžete rozhodnout s kým byste měli spolupracovat na Vašem eventu, dbejte hlavně na to, aby byla Vaše komunikace a sympatie s agenturou co nejlépe. Proto je opravdu důležité, abyste se určitě setkali na osobním rozhovoru, kde se o sobě dozvíte mnohem více. Každý event zda už menší nebo větší je společenská událost, která se většinou neopakuje měli a by Vám na ni zůstat co nejlepší vzpomínky, proto výběr agentury velmi důležitý a měli byste si ji vybrat po její prezentaci na osobním setkání, protože jen tak jsi můžete udělat Váš osobní názor na její kvalitu a sympatie pro další spolupráci. Vzájemná komunikace je velmi důležitá, neboť Vám může ušetřit množství stresů a nedorozumění během samotného eventu. Je to především práce s lidmi a ta vyžaduje velkou dávku trpělivosti, odpovědnosti a hlavně dobrou náladu, aby byla na Vašem eventu co nejlepší atmosféra. Samozřejmě, že toto všechno nelze dosáhnout bez dostatečných zkušeností dané agentury, proto vždy dejte na Vaši intuici při rozhodování. Není proto vhodné, abyste se rozhodli pouze na základě mailové nebo telefonické komunikace dle agenturní nabídky, kde je obtížné zjistit jaké má eventová agentura zkušenosti.


 

Vnímáme pořádání eventů jako jakoukoliv jinou službu. Pokud máte pocit, že už Vám přerůstají vlasy, můžete si je ostříhat sami, dojít k nejbližšímu holiči na roh anebo zajít do značkového kadeřnictví. Stejné je to u organizování eventů. Skutečně mnoho firemních akcí eventů si firmy pořádají sami a je to v pořádku. Co agentura nabízí, je že dokáže na základě svého know-how přesněji, nezatíženě definovat cíl eventu, lépe vybrat správný typ, poskytne prověřené dodavatele a ručí za výsledek akce. Toto vše Vám šetří drahý čas. Agentura také může změřit změřitelné parametry, na co klienti často zapomínají.

I když pod pojmem event nebo firemní akce se "ukrývá" celá škála akcí, často slyšíme že „Event je mejdan“. Proč tedy utratit z marketingového rozpočtu peníze na „mejdan“, když je možné je utratit za pěkný billboard nebo líbivou reklamu v novinách? V marketingovém mixu je samozřejmě potřeba myslet na všechny typy BTL a ATL aktivit, ale EVENT je o emoci a o osobním setkání s cílovou skupinou. To je výhoda, kterou jiná reklamní aktivita těžko přinese a kolikrát dobře udělaný „mejdan“ udělá víc práce, než kampaň vedená klasickou metodou...

 

Scénář akce od A po Z

 

Nevíte si poradit se scénářem Vaší akce, nemáte na to čas nebo jste vyčerpali svoje nápady?

 

Nabízíme:

• Vytvoření podrobného scénáře akce

• Vytvoření nebo spolupráce na vytvoření námětu akce

• Návrh, tisk a distribuce pozvánek na Vaši akci

 

Rádi a ochotně Vám pomůžeme, nebo prostě Vám ušetříme čas a celý scénář Vám vypracujeme my. Samozřejmě, že k tomu potřebujeme vědět jaké jsou Vaše představy a požadavky. Využijte našich zkušeností a setkejte se s námi osobně, rádi k Vám přijedeme na osobní prezentaci, případně nám pošlete e-mail s Vašimi dotazy. Jsme tu na to, abychom Vám usnadnili život.

 

Nabízíme:

 

• Výběr nejvhodnějšího místa pro uskutečnění Vaší akce

• dopravu na různých dopravních prostředcích

• Ubytování, dopravu pro zúčastněné

 

Eventová agentura Event Arena organizovala nebo se podílela na organizování mnoha kulturně - společenských akcí a sportovních akcí, na různých místech a v různých prostorech.

 

Výběr správného místa a prostoru je velmi důležitý, protože má velký vliv na atmosféru celé akce. Určitě to není pro vás žádná novinka, ale novinkou může být jeden z našich nápadů nebo typů při jeho výběru.  

BLUE s námi na COLOURS

 

Festival Colours of Ostrava - byli jsme tam i my na rikšách.

Sice velké horko, ale bylo to úžasné! Spokojení zákazníci naší služby pro Blue a unikátní atmoféra tohoto festivalu přinesla jedinečný zážitek všem zúčastněným.  


 

Deset nápadů, jak dělat eventy v digitální době

 

Sociální sítě a různé aplikace je možné zapojit na konferencích a festivalech - před akcí, během i po jejím skončení. Přinášíme deset tipů ze současnosti a budoucnosti eventů. Za inspiraci děkujeme agenturám Brothers, Ritual, Select Agency, Concept One, Triad Advertising a blogu Eventmanager.

Odvázané fotky z firemního večírku některé firmy dávají na Facebook, je jich ale menšina. Korporátní zábava je pro nezvané tabu a toky informací chtějí firmy kontrolovat. Což je proti logice oblíbeného sdílení a sociálních sítí. "Často firmy vůbec nechtějí, aby se o eventu vědělo, proto jsou pro komunikaci voleny jiné kanály než sociální sítě," potvrzuje Norbert Pýcha z agentury Event Arena. Ideální je třeba intranet. "Osvědčilo se vytváření nejrůznějších microsite pro přihlašování na akce, fotogalerie pro stahování, detailní program atd.," říká Lubor Popelka z Brothers. Sociální sítě nemají u eventů s daným guestlistem valný význam. LinkedIn, který umožňoval zveřejňovat eventy v profesionálních komunitách, už tuto funkci zrušil.

Pokud nejste svázení takovými pravidly, nebo rovnou pořádáte eventy pro veřejnost, budou se vám hodit následující tipy.

Smilebox - fotobudka bez omezení

1. Živý přenos

Přenosy na YouTube a ukázky z akcí jsou už celkem automatické. Je možné využít také Google Hangout. Je nutné být originální a pokud možno velmi opatrný z hlediska umístění product placementu. Cílová skupina je na to velmi citlivá, a pokud to není vtipné a zábavné, svůj "like" to nedostane.

2. Z projevu je hned článek

Systém využívající analýzu řeči "speech to text" převede mluvené slovo do full textové podoby, takže se téměř online může na webu objevit například přednáška z konference.

3. Fotobudky

Smilebox je klasická fotobudka, ale bez prostorových omezení. Na eventech usnadňuje sdílení fotek, také tiskne vlastní obrázky. V mobilní aplikaci Smilebox na tabletu umístěném na zadní straně panelu si stačí vybrat fotku a odeslat ji na e-mail. Zařízení už se objevilo na 230 akcích. V zahraničí fungují sofistikovanější softwary jako byobooth.com či sparkbooth.com.

4. Sledování týmů v terénu

Nástroje pro lokalizaci promotýmů v terénu se hodí třeba u velkých roadshow. Reporty, fotografie a videa z místa jsou už samozřejmostí. Zároveň je možné využít systémy založené na GPS, například pro teambuilding ve městě. Speciální aplikace urbangaming.com nebo mooveteam.com umožňují přes tablety hrát "bojovky" a soupeřit navzájem.

5. Like razítkem

Interaktivní panel, na kterém můžete razítkem dát svůj "like", a ten se objeví na Facebooku. Každý má své razítko se zabudovaným RFID čipem, nutné je přihlášení do aplikace na Facebooku. Čip následně identifikuje facebookový profil uživatele. Trik uvedl na Slovensku Triad Advertising. Na podobném principu funguje v zahraničí buzzband.me.

6. Ze zdi je herní plocha

Online hra pro mnoho hráčů vhodná na party, vyzkoušeno opět v Triadu. Přes chytrý telefon a webové rozhraní se může každý zapojit do hry, místo obrazovky je možné použít videomapping. Výhodou je, že nemusíte nic instalovat, stačí Wifi a URL adresa, na které se hraje.

7. Sociální sítě odměňují

Automat, který odměňuje návštěvníky akce za jejich aktivitu na sociálních médiích. Za každý check-in, komentář nebo tweet dá účastníkovi eventu jeden dárek. Mechanika funguje na bázi technologie Arduino.

8. Vlastní mobilní aplikace. Zdarma

Má to smysl jen u velkých akcí. Málokdo si ji může v našich podmínkách dovolit. Umožňuje sestavit si vlastní program a propojit se s ostatními účastníky. Totéž poskytuje zdarma dostupná platforma Bizzabo. Ta ale umožňuje jen spojení s lidmi, kteří aplikaci používají, a je proto třeba lidi speciálně motivovat, aby ji využili.

9. Twitter jen selektivně

Má smysl u eventů pro lidi zaměřené na technologie, případně marketing. Je možné dávat tipy, aktualizace. Oblíbené a často nezvládnuté je kladení otázek těm, kteří vystupují na konferenci, přes Twitter. K tomu je potřeba mít někoho, kdo dotazy třídí, aby se moderátor nemusel probírat celým tokem zpráv z eventu a Twitteru. Nejlepší je zavést pro dotazy speciální hashtag.

10. Konec mrtvého davu

Účastníci konference mohou díky službě timevote.co ovlivnit, jak dlouho bude konkrétní vystupující mluvit podle toho, jak je oslovil. Volí přes mobilní telefony a nepotřebují speciální aplikaci. Přednášejícímu běží čas na odpočítávadle a dostává okamžitou zpětnou vazbu. Masy je možné zapojit také do financování eventu formou dárcovství neboli "Crowdfundingu", který nahrazuje prodej vstupného. V zahraničí fungují projekty Picatic či Pixelated.

Naše know how

Fabrika Hotel

Tento designový hotel je určen pro všechny, kteří ocení moderní styl architektury, kvalitu a profesionalitu poskytovaných služeb a příjemné klidné prostředí Vysočiny. Díky své poloze je hotel ideálním místem jak pro firemní a společenské akce, tak i relaxační pobyty ve dvou i pro rodiny s dětmi. 



 
 
 
 
 

Františkánský klášter

Klášter se nachází u kostela Sv. Panny Marie Sněžné v Praze. Refektář Františkánského kláštera je reprezentativní prostor, vhodný pro pořádání společenských akcí či konferencí. Nachází se přímo za budovou hotelu Adria s přímým vstupem z Františkánské zahrady.

 
 
 

 

 

Hrad Karlštejn

Hrad Karlštejn založený v roce 1348 zaujímá mezi českými hrady zcela výjimečné postavení. Byl vybudován českým králem a římským císařem Karlem IV. jako místo pro uložení královských pokladů, především sbírek svatých relikvií a říšských korunovačních klenotů. V roce 1355 již Karel IV. pobýval na hradě, dohlížel na jeho dostavbu a na výzdobu interiérů, především hradních kaplí. Stavebně byl hrad dokončen v roce 1365, kdy byla vysvěcena Kaple sv. Kříže ve Velké věži.

 
 


 
 

Aquapalace Hotel Prague

Aquapalace je luxusní čtyřhvězdičkový hotel, který nabízí ideální spojení obchodních jednání s relaxací, odpočinkem i zábavou. Areál nabízí moderní konferenční centrum, restauraci s výbornou kuchyní a přímý vstup do aquaparku.

 
 
 
 
 
 


Best Western Hotel Vladimir

Čtyřhvězdičkový hotel se nachází v centru města Ústí nad Labem. Nabízí komplexní hotelové služby, 182 lůžek, 83 pokojů a 4 apartmá. K dispozici jsou salonky a konferenční místnosti s různou kapacitou a výborný catering. Z hotelu je nádherný výhled na město.

 
 
 
 
 
 
 

Congress Center Parkhotel Plzeň

Kongresové centrum Parkhotel Plzeň je nový moderní hotel s komplexními službami. Hotel se nachází v příjemném prostředí Borského parku situovaného v jižní části města Plzně. Kongresové centrum je jedním z největších kongresových a hotelových zařízení v Čechách mimo Prahu. Hotel nabízí prostory o kapacitě jedenácti sálů a salónků, s možností vzájemného propojení kapacity 10 až 2000 osob.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kontakt

EVENT ARENA s.r.o.

Havlíčkovo nám. 2/189   

130 00, Praha 3

 

tel:+420-284 019 180

 

fax:+420-284 019 185

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

IČO: 26177668

DIČ: CZ26177668