V dnešním světě není člověk osamocený, ale pracuje v různě velkých týmech. Týmy jsou různé. Členové týmu mohou pracovat na jednom místě, mohou být rozptýleni v jednom městě, v jednom státě, či se mohou nacházet kdekoliv na světě. Ve všech případech každý člen potřebuje s kolegy sdílet informace, efektivně vzájemně komunikovat a maximálně zužitkovat jakoukoliv znalost, která je v týmu přítomna.
Nutnost efektivní spolupráce je základem úspěchu práce každého týmu. Není důležité dělat 12 hodin denně. Důležité je rychle a kvalitně udělat požadovanou práci bez ztráty času na cestách, při hledání informací, při opakující se komunikaci v týmu na stále stejná témata, otázky. Důležitou otázkou jsou i náklady. Náklady mohou být přímé, ty si typicky uvědomujeme, ale i nepřímé - například čas zaměstnanců na služebních cestách. Položili jste si někdy otázku, zda by čas strávený v autobuse, vlaku, či automobilu nešel využít lépe?
$1● Efektivní vnitrofiremní komunikace - zkrácení času a cestovních výdajů
$1○ Jak velké máte náklady na cestování pracovníků mezi pobočkami?
$1○ Neztrácíte zbytečně čas svých zaměstnanců na cestách?
$1○ Nepřemýšleli jste někdy, že byste si chtěli znovu přehrát již proběhlé jednání?
$1○ Jak řešíte vzdělávání nových zaměstnanců?
$1● Skupinová spolupráce jinak - social software
$1○ Jak komunikují pracovníci z různých oddělení? Najdou vždy kolegu, kterého potřebují?
$1○ Jak rychle se nový zaměstnanec zapojí do týmu? Najde všechna relevatní data o již běžícím projektu?
$1○ Neschází Vám místo pro snadné sdílení informací z různých zdrojů (email, chat, soubory, ...) s možností diskuze, verzování?
$1○ Nebojíte se ztráty znalostí při odchodu zaměstnanců?
$1○ Nemáte ve svých emailech mnoho dokumentů, které by bylo lepší sdílet centrálně s přesným nastavením přístupových oprávnění?
$1● Zvýšení produktivity jednotlivých osob i celých týmů
$1○ Email, kalendář, kontakty, aplikace v jednom.
$1○ Dnes je v emailech 90 procent informací, používáte je efektivně? Naleznete požadovanou informaci v emailu rychle a bez potíží?
$1○ Láká Vás možnost mít email jako součást firemní aplikace? Například přímo a pohodlně schválit příchozí požadavek bez nutnosti otvírat další aplikaci?
$1● Mobilní přístup k emailům, kalendáři a kontaktům
$1○ Potřebujete mít možnost odkudkoliv číst, odesílat emaily?
$1○ Nechybí Vám možnost plánovat schůzky mimo kancelář?
$1● Místo pro práci pracovního týmu na projektech
$1○ Máte všechny informace o projektu na jednom místě?
$1○ Mají členové pracovního týmu možnost zamknout editaci projektového dokumentu jen pro sebe?
$1○ Víte stav zadaných úkolů a datum jejich požadované realizace?
V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte na emailu
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
. Rádi s Vámi projdeme Vaši situaci a společně najdeme nejlepší řešení, které přinese požadované výsledky.
Webová a portálová řešení nové generace
|
World wide web se stal v oblasti komunikace mezi uživatelem a informačním systémem fenoménem posledních let. Jednoduché, intuitivní a uživatelům známé uživatelské rozhraní usnadňuje přístup k potřebným informacím, snižuje nároky na zaškolení obsluhy a v neposlední řadě i eliminuje možné lidské chyby.
Od jednoduché firemní prezentace na internetu, přes sofistikované multifunkční portály, až po specifické firemní intranety, to vše lze v prostředí www uskutečnit. Moderní technologie, jakými jsou AJAX, Java, HTML5, .NET a další, na jednu stranu usnadňují vývoj složitých portálů, na druhou stranu však vyžadují značné znalosti a zkušenosti vývojového týmu. Společnost YOUR SYSTEM má k dispozici týmy, které tyto znalosti i zkušenosti mají.
Případové studie:
$1● Řešení portálové infrastruktury pro TSK Praha
$1● Wiki systém interní IT dokumentace
$1●
Řešení portálové infrastruktury pro TSK Praha
|
Případová studie
Potřeba zákazníka
Technická správa komunikací Praha (TSK Praha) je příspěvková organizace Magistrátu hlavního města Prahy. Předmětem její činnosti je správa a údržba komunikací a přidružených zařízení hlavního města Prahy.
TSK Praha je dále provozovatel dopravního dispečinku, jehož náplní je monitorování dopravy na území hlavního města Prahy a její řízení. Pro monitorování dopravy provozuje řadu technologických čidel, které pomáhají při řízení dopravy. TSK Praha provozuje kamerový systém, systém pro sledování teploty (síť teplotních čidel), počítadla průjezdů, a další dopravně informační systémy.
TSK Praha spolupracuje s řadou dalších organizací působících v oblasti veřejné dopravy v Praze, například s organizací DP Praha a s firmou Eltodo.Jedním z nástrojů, který byl od počátku využíván při komunikaci TSK s veřejností, byl internet. V první fázi šlo o jednoduchou statickou prezentaci, která měla za cíl zpřístupňovat informace veřejnosti.Postupem času vystal požadavek na efektivnější sdílení informací. Informace bylo potřeba sdílet co nejrychleji, bezpečně, spolehlivě a automaticky.
Řešení od společnosti YOUR SYSTEM
Pro splnění těchto potřeb bylo v roce 2006 rozhodnuto o vybudování jednotné webové portálové infrastruktury. Cílem bylo vytvořit jednotné prostředí pro provoz webových prezentací a aplikací. Jako základ řešení bylo společností YOUR SYSTEM navrženo řešení postavené na platformě IBM WebSphere Portal, které pak bylo i vybráno.
Důvodem výběru byly především její ucelené technologické vlastnosti a možnosti. Důležitým aspektem byla i snadná integrace se stávajícím systémem Lotus Notes, který TSK využívá pro adresářové, poštovní, kancelářské služby a provoz řady interní aplikací.
IBM WebSphere Portal obsahuje prostředí pro tvorbu náročných webových prezentací a portálů. Základ tvoří aplikační prostředí pro běh aplikací J2EE (Java). Možnosti portálu jsou tvořeny portálovým kontejnerem s řadou systémů, služeb a modulů, jakými jsou např. systém pro správu webového obsahu, systém práv a rolí, personalizace, modul vyhledávání. Z těchto základních kamenů je možné vytvořit portály splňující i ty nejnáročnější požadavky.
V první etapě byla vytvořena webová prezentace na adrese www.tsk-praha.cz. Prezentace byla vytvořena s využitím systému pro správu webového obsahu, který umožnil publikaci obsahu zaměstnancům TSK. Součástí vypracování bylo nasazení aplikací pro zobrazení aktuálních veřejných dopravních informací. Byly vytvořeny aplikace zobrazující snímky z dopravních kamer, nehody a uzavírky, stupně provozu a řada dalších.
Na základě stejné portálové infrastruktury byly následně vytvořeny další portály – portál pro interní zaměstnance (intranet) a portál B2B (extranet).
Hlavním cílem intranetu bylo zpřístupnění interních informací a aplikací na jednom místě z prostředí tzv. tenkého klienta. Díky použité technologii bylo možné zpřístupnit přímo z intranetu aplikace provozované na platformě Lotus Notes, jakými jsou například pošta, kalendář, interní helpdesk a další.
Přínosy řešení
Vytvořením portálové infrastruktury společností YOUR SYSTEM přineslo TSK jednotné prostředí pro provoz webových aplikací. Byl tím položen základ pro jednoduchou tvorbu infrastruktury webových portálů pro různé skupiny uživatelů, kterým nabízí pohodlný, efektivní a kvalitní přístup k informacím a aplikacím.
Díky existenci jednotného prostředí lze efektivně spravovat celou infrastrukturu, snižují se tím náklady na její provoz. Využitím standardní komerční platformy IBM WebSphere Portal lze snadno integrovat aplikace třetích stran. Počáteční investice byla investicí k řešení jak současných požadavků, tak především požadavků budoucích.
|
|
WIKI systém interní IT dokumentace
|
Případová studie
Cílem řešení bylo vytvoření webového portálu s možností publikace informací, návodů, postupů.
Důraz byl kladen na vzájemné provázání publikovaných informací s cílem snadné a rychlé navigace a orientace. Jako základ řešení byla, především z důvodů snadné publikace informací a jejich vzájemného provázání, vybrána platforma wiki.
Mezi nejznámější wiki systém patří wikipedie.org.
„Wiki je označení webů (nebo obecněji hypertextových dokumentů), které umožňují uživatelům přidávat obsah, podobně jako v internetových diskusích, ale navíc jim také umožňují měnit stávající obsah; v přeneseném smyslu se jako wiki označuje software, který takovéto weby vytváří.“ (zdroj Wikipedie.org)
V rámci implementace do prostředí zákazníka byla provedena celá řada úprav. Systém byl napojen na centrální adresář uživatelů (LDAP Active Directory) s implementací jednotného přihlášení – Single Sing On (SSO).
Základní struktura dokumentace byla vytvořena s ohledem na nejčastěji hledané informace. Další úpravy a vytváření nové dokumentace jsou již plně v režii uživatelů. Systém pouze hlídá oprávnění a archivuje všechny změny tak, aby bylo možné sledovat změny informací v čase, a to s možností jejich obnovení. Platforma nabízí fulltextové vyhledávání včetně indexace dokumentů v přílohách, exporty dokumentů do PDF a jejich tisk.
Přínosy řešení
Vytvořením interního systému pro IT dokumentaci vzniklo centrální místo, kde uživatelé naleznout informace o nabízených interních IT službách. Systém neobsahuje pouze statické informace, ale naopak informace, které jsou průběžně upravovány a doplňovány. Vzájemné propojení informací pomocí odkazů usnadňuje orientaci v rámci dokumentace. Aktuálně jsou v systému umístěny návody k aplikacím, pracovní postupy, informace o hardwaru, kontaktní informace na řešitele konkrétních problémů, tipy a mnoho dalších informací pro každodenní práci s interními IT službami. Uživatelé díky tomu získali možnost menší závislosti na podpoře interního oddělení při řešení problémů.
Produkty seskupené v portfoliu IBM Tivoli Software pomáhají společnostem snáze zvládnout nástrahy dnešní doby.
Jedná se především o oblasti informační bezpečnosti, hodnocení rizik, kontroly shody mezi informačními politikami a skutečným stavem a v neposlední řadě správa infrastruktury informačního prostředí.
Klíčovým prvkem strategie informačního prostředí je kvalitní správa IT infrastruktury a kvalitní bezpečnostní politiky a kontrolní mechanizmy.
„Celý systém je tak silný, jako jeho nejslabší článek“
Naše společnost Vám nabízí komplexní poradenství a implementaci bezpečnostních řešení s pomocí IBM Tivoli Software. Jedná se především o oblasti správy zaměstnaneckých identit (např. uživatelských účtů v různých systémech) a správy přístupu pomocí jednoduchého a jednotného přihlašování a v neposlední řadě synchronizace firemních dat napříč celou informační infrastrukturou.
Výše zmíněná řešení jsou realizována pomocí produktů IBM Tivoli Identity Manager, IBM Tivoli Access Manager fo Enterprise Single Sign-On a IBM Tivoli Directory Intergrator a dalších.
Stručně o oblastech a produktech:
IBM Tivoli Identity Manager
$1● V případě, že potřebujete řešit správu uživatelských identit ve Vaší společnosti, včetně automatizované správy všech těchto účtů a přístupů je IBM Tivoli Identity Manager tím pravým řešením pro Vás. Správa zaměstnaneckých identit je založena na nejmodernějším konceptu řízení identit založeném na základě uživatelských rolí (RBAC – Role Based Access Control)
IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On
$1● Máte-li ve společnosti velké množství různých aplikací, ať již webových nebo stand-alone, ke kterým si každý uživatel musí pamatovat mnoho různých hesel, řešíte-li i četné požadavky na reset těchto hesel (například z důvodu zapomenutí hesla) je pro Vás tím pravím řešením IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On.
$1● Tento produkt je výborným doplňkem pro řízení identit pomocí produktu IBM Tivoli Identity Manager. Spojením produktů ITIM a TAMESSO získáte velmi pružné a bezpečné řešení tzv. komplexní Identity and Access management (správa identit a přístupů).
$1● Podukt IBM Tivoli Access Manager for Enterprise Single Sign-On lze propojit i s Vaším karetním systémem a začlenit tím zvýšit bezpečnost celého Vašeho prostředí.
IBM Tivoli Directory Integrator
$1● Nachází se ve Vaší společnosti velké množství různorodých adresářových služeb, databází, systémů či aplikací? Potřebujete data mezi těmito systémy synchronizovat? Všechny tyto problémy může vyřešit nasazení řešení pomocí produktu IBM Tivoli Directory Integrator.
$1● IBM Tivoli Directory Integrator může data synchronizovat, skládat, transformovat a vše s využitím nejnovějších bezpečnostních pravidel a norem.
IBM Tivoli Storage Manager
$1● V případě, že potřebujete řešit zálohování a archivaci dat ve Vaší společnosti, je IBM Tivoli Storage Manager tím pravým řešením pro Vás. Poskytuje nástroje pro zálohování operačních systémů, soborů, otevřených soborů, on-line zálohování databází a aplikací.
$1● Škálování umožňující ochranu stovek počítačů, na kterých běží desítky různých operačních systémů, od laptopů až po servery, které jsou navzájem propojeny prostřednictvím sítí WAN nebo LAN, centralizovaná webová správa, nejmodernější metody přenosu a ukládání dat a komplexní automatizace na základě stanovených zásad, to vše společně minimalizuje náklady na správu ochrany data a dopad těchto činností na počítače a sítě.
IBM Tivoli Storage Manager Fast Back
$1● Ideální řešení pro malé a střední firmy s Windows a Linux (RedHat, SUSE Linux Enterprise) prostředím nebo pro zálohování vzdálených poboček.
$1● Velkou předností IBM TSM FastBack je velmi rychlá obnova dat a úspora nákladů na infrastrukturu díky zálohování pouze změněných datových bloků namísto celých souborů.
IBM Licence Metric Tool
$1● IBM License Metric Tool pomáhá klientům IBM s Passport Advantage určit jejich full nebo sub-kapacitní PVU licenčních požadavky - tedy provádí kontrolu HW a počítá požadované PVU, včetně podporovaných virtuálních serverů.
$1● IBM License Metric Tool vám pomůže udržovat a aktualizovat soupis IBM distribuovaných SW ve Vaší IT infrastruktuře a měří jednotky Processor Value (PVU). To umožňuje zajistit soulad s požadavky IBM subcapacity licence a prokázat tedy shodu nakoupených licencí a licencí fyzicky naistalovaných.
|
|
|