ne26052019

Poslední aktualizace31.01.2019 (12:30)

Back Jste zde: Úvod Nabídka médií

CTM - Vše o venkovní reklamě

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních, s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

 

Číst dál...

CTM - Vše o Vaší reklamě

 

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Číst dál...

CTM - médium, které nepřehlédnete

                                        Vše o Vaší reklamě

 

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

 

Číst dál...

Vše o Vaší reklamě ve Vašem městě

Vše o Vaší reklamě

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

 

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

 

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města. Technické parametry zařízení

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města.

Technické parametry

Venkovní reklamní hodiny Czech Time Media

1) výška 6 metrů, provedení bílé nebo stříbrné barvy, jednotný vizuální styl

2) rozměry čtyř reklamních tabulí 1180 x 1750 mm, tj. 8m2 reklamní plochy

3) reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot/min

4) číselníky a reklamní plochy prosvětleny pomocí zářivek, které se zapínají automaticky pomocí mikropočítače

5) možnost reprodukce audio spotů

6) hodiny řízeny elektronickou jednotkou a vysílačem DCF s přesností chodu na 5 ms

 

Vše o našich produktech:                                                       

Venkovní teploměr CLV

Analogový venkovní teploměr s reklamní plochou obvykle instalují firmy před vchodem do provozovny a na prostranství uvnitř areálu. Kromě sdělení venkovní teploty návštěvníkům a zaměstnancům reprezentuje vaši společnost. Dvě prosklené reklamní plochy 2 x 1,5 m umožňují vložení reklamy či jiného sdělení. Rozměr je možno paspartovat na City Light Vitrine.

 

Číst dál...

CTM - reklama na otáčivých hodinách

                                       Vše o Vaší reklamě

 

 Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

 

Číst dál...