út22102019

Poslední aktualizace07.10.2019 (11:27)

Back Jste zde: Úvod Nabídka médií Viditelná reklama

Viditelná reklama

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME: SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

time-39gk-is-90.jpg

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

 

 

Venkovní reklama u CTM MEDIA

Řekne-li se venkovní reklama, většina lidí si stále představí pouze billboardy čili „překližky“, eventuelně bigboardy, v lepším případě ještě city lighty. Ale venkovní reklama, resp. outdoor (out of home) reklama skýtá daleko více možností, a to nejenom z pohledu neuvěřitelného množství všech možných formátů, možnosti přesného zacílení, ale i z hlediska kreativity.


hodiny 1.jpg
Zřejmě už nikoho nepřekvapí 2D či 3D nástavby, produktové expozice a v poslední době si stále větší oblibu u klientů získává tzv. guerilla marketing. Pohled na „outdoor“ se mění – začíná být vnímán jako médium neskutečně rozsáhlých možností, neuvěřitelného kreativního vyžití, zkrátka médium, kde nic není nemožné. Mezi dodavatele, kteří již delší dobu v tomto ohledu projevují flexibilní přístup, patří např. Bigmedia, euroAWK, Rencar, Superposter a rovněž i JCDecaux s aktivním prosazováním innovate kampaní. Za zmínku rovněž stojí proaktivní přístup společnosti outdoor-akzent.

 

Hlavní problémy, se kterými se outdoor potýká, jsou zejména nejednotnost v obchodní politice a obchodních podmínkách jednotlivých dodavatelů, dumpování cen, příliš mnoho subjektů. Největším problémem ale stále zůstává absence jakýchkoliv dat. Samostatnou otázku samozřejmě tvoří tolik diskutované měření billboardových a bigboardových ploch, ale jsou oblasti, kde určitá data existují, a přesto nejsou běžně uváděna na výstupech jednotlivých dodavatelů. Domnívám se, že uvedení údaje o odhadovaném počtu přepravených pasažérů, počtu studentů, návštěvníků hypermarketů apod., by se mělo stát naprostou samozřejmostí a z hlediska dodavatele by se při vhodném interním nastavení mohlo jednat pouze o jednoduchý administrativní úkon.


hodiny 2.jpg
Ano, studie a analýzy jsou v některých případech sice k dispozici, ale těžko můžeme klienta nutit studovat spolu s media plánem dalších pět prezentací s podrobnými výzkumy, každá čítající okolo cca deseti slidů. Snad každý klient si při rozhodování o rozmístění svého rozpočtu, kterým disponuje, porovná investice svých konkurentů v jednotlivých produktových kategoriích pomocí dostupných dat z monitoringu. Monitorované investice do OOH médií však nepostihují všechna média ve venkovní reklamě. Poskytování dat do monitoringu by ale mohlo velmi výrazně pomoci zpřehlednit situaci na trhu, být velkým přínosem a účinným nástrojem v „boji“ s ostatními media typy a přitom při vyvinutí minimálního úsilí.

 

Nové implementace umožňují klientům např. přesnou identifikaci a lokalizaci vybraného panelu na mapě (Infomapy) a dále výstup pro dodávání fotodokumentace v elektronické podobě.

 

Obchodní modelschuzka.png

Platí se cena za plochu, lokalitu, reklamní nosič, případně za síť ploch nebo síť nosičů reklamy. Základní doba pronájmu plochy je jeden měsíc. Kratší kampaně, resp. čtrnáctidenní je možné realizovat jen na velmi omezeném počtu nosičů.

V praxi vypadá nákup outdoorové reklamy tak, že zadavatel obdrží nabídku ploch s jejich charakteristikami a nabízenou cenou. To znamená počet/seznam ploch s jejich rozměry a umístěním (např. rámečky v MHD), v případě billboardů jsou k dispozici tzv. rodné listy ploch. Na takovém dokumentu je billboard vyfocen, na orientačním plánku (mapce) je vyznačena jeho poloha a orientace vzhledem k okolním komunikacím, na listu se nacházejí i další důležité informace týkající se osvětlení apod.

 

time-68gk-is-90.jpg

 

 

CLV reklama

 

CLV (citylighty) jsou prosvětlené reklamní nosiče instalované v prostorách nádraží ČD. Jsou umístěny především v nádražních halách, podchodech a příchodech k vlakům. Při vybírání pozic pro umístění těchto nosičů jsme se soustředili na místa s vysokou frekvencí pohybu cestujících.  CLV (citylighty) naleznete na všech frekventovaných nádražích po celé České republice.

   

CLV (citylighty) jsou vhodné pro využití jak pro celorepublikovou, tak i lokální kampaň. Jejich celodenní osvětlení zvyšuje jejich atraktivitu a budí pozornost u cestujících. CLV (citylighty) doporučujme pro větší efektivitu kombinovat především s rámečky příměstské dopravy.

 

time-85gk-is-90.jpg

Technické parametry

1) rozměry 2,5 x 1,5 m + okraj  

2) rozměr číselníku 1,5 x 0,5 m

3) rozměr dvou reklamních ploch 2 x 1,5 m (paspartované CLV 1,8 x 1,2 m)

4) řízení teploměru pomocí mikropočítače s možností přehrávání zvukových reklam

5) automatické spínání osvětlení dle kalendáře

6) provedení: nerezová ocel

7) čitelnost informací cca 100 m

 teplomer3

 

Inzerovali u nás:

Reifeisebank, ČSOB, Česká Pojišťovna, Equa bank, Coca Cola, KOFOLA, MC Donald

Alza, Billa, a spoustu dalších spokojených klientů:

   

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz